Tudástár, gyakran Ismételt Kérdések
-
bútorkiszállítás
A rendelés készre jelentésével a gyártásra adott megbízást teljesítettnek tekintjük.
Az elkészült és készre jelentett termékek házhozszállítása 2 féle képpen oldható meg:
1., A vásárló megbíz egy teherfuvarozót, hogy az elkészült és kifizetett termékeit szállítsa el a megadott bemutatóteremből a vásárló által megadott címre.
2., A vásárló dönthet úgy is, hogy a Revotica saját teherautós házhozszállítását veszi igénybe, a kiszállításra vonatkozó feltételeink alapján.
a., A bútortermékek kiszállítása gyűjtőfuvarban történik, irányítószám tartományonként előre meghatározott napokon.
b., A számítógépes rendszer az adott napra eső fuvarfeladatokat, címeket a lehető legoptimálisabb útvonalra helyezi, és sorba rendezi. A kialakított sorrendtől eltérni nem áll módunkban.
c., Az adott kiszállítási napon a várható érkezést 4 órás intervallumban tudjuk vállalni. A kiszállítást végző sofőr az utolsó megelőző címről, de legkésőbb a várható érkezés előtt egy órával telefonál. (nem kell otthon várnia az érkezést)
d., A kiszállítást munkatársaink munkanapokon, munkaidőben végzik.
A bútorszállítás nem hasonlítható össze a dobozos futárszolgálatok általi szállítással, inkább a költöztetők munkájához hasonlít. A teherautón a sofőr mellett rakodó is megy, a bútort a vásárlónak nem kell megfogni, a szállítók a termékeket annak rendeltetési helyéig viszik.
A szállítók sok esetben nem csak kiszállítják az adott bútorokat, hanem a rendeltetési helyen össze is szerelik azokat, így a szállítások időtartama nehezen kalkulálható.
Ebben a kiszállítási rendszerben egyedi elképzeléseket nem tudunk teljesíteni, akiknek ilyen igényük van, azok bízzanak meg egy tehertaxi szolgáltatót a kiszállítással.
tehát:
- nem tudunk szombaton, vasárnap, és ünnepnapokon szállítani
- nem tudunk munkaidőn kívül, reggel 8 előtt, és 17h után szállítani
- nem tudunk pontos időpontra érkezést vállalni, mert kalkulálhatatlan az egyes (megelőző) címeken eltöltött idő.
- nem tudunk a kialakított szállítási sorrendtől eltérni
-
GLS házhozszállítás
A megrendelt terméke(ke)t GLS futárszolgálat általi kiszállítással is kérheti. A futárszolgálat kizárólag olyan termékeket tud szállítani, melynek leghosszabb oldala nem haladja meg a 150 cm-t, és amely nem tartalmaz kókuszt.
Pl. ennél szélesebb vagy kókuszt tartalmazó matracok szállítása kizárt.
-
Bemutatótermi átvétel
A megrendelt / elkészült termék(ek)et bármely bemutatótermünkben ingyenesen átveheti. Természetesen előzetes megbeszélést igényel, hogy melyik bemutatóteremben szeretné az átvételt.
Bemutatótermi átvétel esetén, kérjük, rakodó segítségről gondoskodjanak, kollegáink nem minden esetben tudnak segíteni a termékek rakodásában.
-
Rólunk
A fenti "CÉGÜNKRŐL" felirat alatt megtalálja történetünket. A főoldalon videót talál működésünkről.
-
Felhasznált alapanyagok: LATEX
Cégünk évente 80 tonnányi latex matracmagot vásárol az Európai Unió területéről. Az általunk felhasznált latex matracmagok természetes és szintetikus alapanyagok keverékéből DUNLOP technológiával előállított termékek. A természetes és szintetikus alapanyagok aránya 70% - 30%.
Termékeink előállításához NEM használunk fel latextörmelékből újratömbösített lapokat.
Jelenlegi kínálatunkban nem tartunk ún. "100% -ban természetes" latex matracmagokra épített matracot, főleg azért, mert a természetes latex matracok is tartalmaznak jelentős mennyiségű adalékanyagot, mert csak úgy lehet biztosítani a matracipar számára szükséges stabil, megbízható, állandó minőségű alapanyagot.
Mi is érezzük az igényt a vásárlóink részéről valamiféle "BIO" matrac iránt, de etikai alapon - mivel mi tudjuk mi hogyan készül - sem a kevert latexeket, sem a "100% natural latex" matracmagokat nem soroljuk a "bio" termékek közé -
Felhasznált alapanyagok: Poliurethan habok
a
-
Felhasznált alapanyagok: KÓKUSZ
Cégünk évente 100 tonna matracgyártáshoz szükséges préselt kókuszlapot vásárol Sri Lankáról, Malajziából, és Szlovéniából. A kókuszlapok gyártása során a gyártók latex alapú ragasztót használnak.
A matracban elhelyezett kókuszrétegek feladata, hogy a matracot feszesítse, keményítse.
A kókusz jelentősége a matracgyártási folyamatainkban folyamatosan csökken, mióta a PUR habfeldolgozó üzemünkben beindult a rebond (heterogén) habgyártás, mely tökéletesen kiváltja a kókusz helyét. -
Felhasznált alapanyagok: Rebound (heterogén) hab
Poliuretán habkonverziós üzemünk szolgálja ki formavágott poliruethán habtermékekkel a kárpitos üzemünket és a matracgyárat. A gyártás során keletkező ún. "leeső" habnyesedékeket nagyteljesítményű szivacsdarálóban azonos méretűre aprítunk, ragasztó hozzáadásával egy speciális tömbösítő prés segítségével 2m x 2m x 1m -es tömbökké alakítjuk. Az így kapott tömböket később szeleteljük, és a matracgyártás során használjuk fel.
A normál PU komforthabok, és a PU hideghabok maximális térfogatsűrűsége kb 50-55 kg/m3, a rebond habok viszont akár 80-100-120kg /m3 - esek is lehetnek: a kemény tónusú matracok rétegrendjébe támasztórétegnek kiválóan alkalmazhatók.
Magyarországon a vásárlók a keményebb, feszesebb matracokat kedvelik. A multicégek és a broadlinerek által a Nyugat-európai piacok igényeire tervezett és gyártatott, de a magyar piacra is beáramoltatott matracok viszont túl puhának bizonyulnak: ezért olyan sikeresek a piacon az általunk gyártott, rebond habréteggel feszesített keményebb tónusú matracok. -
Felhasznált alapanyagok: rugóacél
Cégünk rugógyártó üzeme évente 100-120 tonna foszfátozott rugóacélt dolgoz fel, melyet Csehországból, Bulgáriából, Törökországból, vagy Kínából szerzünk be az éppen aktuálisan zajló valamilyen válság hatása elől lavírozva (COVID válságok, határzár válság, USD/HUF ill EUR/HUF árfolyam volatilitás válság, konténerár robbanás válság, energiaválság, stb.) A beszerzett rugóacél minőségét szigorú szabványok szabályozzák, nincs minőségi ingadozás, a rugóacélból gyártott táskarugós matracmagok megbízható alapanyagok.
A folyamatosan monitorzott visszárukezelő RMA rendszerünk adatai szerint a legalacsonyabb meghibásodási aránnyal, és a leghosszabb élettartammal a táskarugós alapra épített matracok rendelkeznek.
-
Javításról általában
A fenti "JAVÍTÓSZOLGÁLAT" menüpont alatt találja az információkat.
-
Miért nincs a javítószolgálatnak telefonszáma amin közvetlenül el lehet érni?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján jobbnak láttuk a kizárólag írásos, archivált kommunikáció
bevezetését a jótállási igényérvényesítés folyamán. Ezzel elkerülhetőek azok a problémák,
félreértések, félrehallások, ismételgetések amelyek jelentősen megnehezítették a munkánkat. (pl.
„legyenek már egy kicsit RUGALMASAK, a kollégája AZT IGÉRTE hogy szombat éjfélre hozzák a matracot
mert én úgy dolgozom akkor érek rá / már három hónapja bejelentettem a hibát, ja nem inkább 4
napja / reggel 5 óra óta hívogatom magukat és nem veszik fel…stb. stb. ) A kialakított új írásos
rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal jelenik meg. Megpróbálunk
minden felmerülő kérdésre szabatos, részletes választ adni, munkanapokon 24 órán belül. -
Miért nincs a javítószolgálatnak e-mail címe amin közvetlenül el lehet érni?
A kialakított új írásos rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal
jelenik meg. Nincs ugyanazon ügyben párhuzamos levelezés férj és feleség külön email címéről, nincs
spamszűrőkben elvesző levél, stb -
Mostanában fáj a hátam, úgyhogy hibás a matrac.
A vállalt jótállás a matrac gyártáskori fizikai paramétereinek meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az
adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a gyártáskori állapotnak és az iparági
szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát céleszközzel végezzük. Amennyiben a
mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak, a matracnak jótállási igényt
megalapozó hibája nincs.
A hátfájást egészségügyi probléma okozza, amit az egészségügyi
ellátórendszeren keresztül lehet orvosolni. -
Mostanában kényelmetlen a matrac úgyhogy hibás.
A vállalt jótállás a matrac műszaki dokumentációjában definiált, gyártáskori fizikai paramétereinek
meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a
gyártáskori állapotnak és az iparági szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát
céleszközzel végezzük. Amennyiben a mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak,
a matracnak jótállási igényt megalapozó hibája nincs.
A komfortérzet változását okozhatja a matrac
nyilvánvaló meghibásodásának esetén túl például az évek alatt lassan kialakuló testtömeg változás,
izületi elváltozások, alvási szokások változása, vagy esetleg a matrac alátámasztásáért felelős
tartószerkezet elhasználódása is. (pl. a hossztoldott gyalult fenyőből készült ágyborda göcs / csomó
menti törése, a gőzölt bükkből készült ágyrács gumitartóinak szakadása miatti hiányzó / leeső lécek,
stb.) -
Gerincsérvem lett, úgyhogy a matrac hibás, mert nem gyógymatrac
Gyártóként minden lehetséges fórumon elhatárolódunk egyes marketingvezérelt kereskedők és marketingeseik által
folytatott gyakorlattól, amikor egyes termékeiket gyógymatracnak feltüntetve gyógyhatásúnak
állítanak be.
Vannak akik konkrét explicit utalásokat tesznek a termék adatlapokon a gyógyhatásra (
„pl. javítja a porckorong vérellátását ” (sic) ) és vannak akik ügyvéddel előzetesen egyeztetve
finomabban sugalmazzák azt (vöröskereszt a logóban, mosolygós fehérköpenyes orvosos stockfotó
sztetoszkóppal a nyakban, gerincoszlop makett az asztalon, DR. akármivalami terméknév, medic, pedic, ortopedic, medical, clinical, physioterapical stb. terméknevek, homeopatiával átitatott huzatok, aloe vera treatment, gerinczóna,
gerincmatrac, fókuszcsoport elemzés, marketing hívószavak dinamikájának vizsgálata.
Sajnos ezeket a termékeket és tulajdonságokat független, akkreditált laboratóriumi vizsgálatok nem igazolják, és
gyógyhatásuk a kórházi cukrosteáéval egyenértékű.
Fentiek alapján, etikai okokból cégünk munkatársainak tilos matracvásárlási tanácsadás során egészségügyi,
szakorvosi kérdésekben állást foglalni, tapasztalt egészségügyi megmondóemberként fellépni, a vevő
által hozott anamnéziseket hümmögve vizsgálgatni.
Úgyszintén tartózkodunk attól, hogy matracainknak gyógyító hatást tulajdonítsunk, illetve ezt bármilyen módon sugalmazzuk,
kommunikáljuk. Egyetlen célunk tisztességes matracot gyártani és forgalmazni tisztességes áron.
Cégünk arra kéri azon vásárlóit akik gerincbántalmakkal küzdenek, hogy vegyék igénybe szakorvos segítségét. -
Miért van / nincs 14 napon belüli elállási jog a matracokra?
A jogszabálynak megfelelő módon járunk el. -
Hogyan rendelhetek?
1. Rendelés személyesen, bemutatótermeinkben.
2. Rendelés weboldalon keresztülRészletes leírást a 'Megrendelés menete' fül alatt találhat.
-
bútorkiszállítás
A rendelés készre jelentésével a gyártásra adott megbízást teljesítettnek tekintjük.
Az elkészült és készre jelentett termékek házhozszállítása 2 féle képpen oldható meg:
1., A vásárló megbíz egy teherfuvarozót, hogy az elkészült és kifizetett termékeit szállítsa el a megadott bemutatóteremből a vásárló által megadott címre.
2., A vásárló dönthet úgy is, hogy a Revotica saját teherautós házhozszállítását veszi igénybe, a kiszállításra vonatkozó feltételeink alapján.
a., A bútortermékek kiszállítása gyűjtőfuvarban történik, irányítószám tartományonként előre meghatározott napokon.
b., A számítógépes rendszer az adott napra eső fuvarfeladatokat, címeket a lehető legoptimálisabb útvonalra helyezi, és sorba rendezi. A kialakított sorrendtől eltérni nem áll módunkban.
c., Az adott kiszállítási napon a várható érkezést 4 órás intervallumban tudjuk vállalni. A kiszállítást végző sofőr az utolsó megelőző címről, de legkésőbb a várható érkezés előtt egy órával telefonál. (nem kell otthon várnia az érkezést)
d., A kiszállítást munkatársaink munkanapokon, munkaidőben végzik.
A bútorszállítás nem hasonlítható össze a dobozos futárszolgálatok általi szállítással, inkább a költöztetők munkájához hasonlít. A teherautón a sofőr mellett rakodó is megy, a bútort a vásárlónak nem kell megfogni, a szállítók a termékeket annak rendeltetési helyéig viszik.
A szállítók sok esetben nem csak kiszállítják az adott bútorokat, hanem a rendeltetési helyen össze is szerelik azokat, így a szállítások időtartama nehezen kalkulálható.
Ebben a kiszállítási rendszerben egyedi elképzeléseket nem tudunk teljesíteni, akiknek ilyen igényük van, azok bízzanak meg egy tehertaxi szolgáltatót a kiszállítással.
tehát:
- nem tudunk szombaton, vasárnap, és ünnepnapokon szállítani
- nem tudunk munkaidőn kívül, reggel 8 előtt, és 17h után szállítani
- nem tudunk pontos időpontra érkezést vállalni, mert kalkulálhatatlan az egyes (megelőző) címeken eltöltött idő.
- nem tudunk a kialakított szállítási sorrendtől eltérni
-
GLS házhozszállítás
A megrendelt terméke(ke)t GLS futárszolgálat általi kiszállítással is kérheti. A futárszolgálat kizárólag olyan termékeket tud szállítani, melynek leghosszabb oldala nem haladja meg a 150 cm-t, és amely nem tartalmaz kókuszt.
Pl. ennél szélesebb vagy kókuszt tartalmazó matracok szállítása kizárt.
-
Bemutatótermi átvétel
A megrendelt / elkészült termék(ek)et bármely bemutatótermünkben ingyenesen átveheti. Természetesen előzetes megbeszélést igényel, hogy melyik bemutatóteremben szeretné az átvételt.
Bemutatótermi átvétel esetén, kérjük, rakodó segítségről gondoskodjanak, kollegáink nem minden esetben tudnak segíteni a termékek rakodásában.
-
Rólunk
A fenti "CÉGÜNKRŐL" felirat alatt megtalálja történetünket. A főoldalon videót talál működésünkről.
-
Felhasznált alapanyagok: LATEX
Cégünk évente 80 tonnányi latex matracmagot vásárol az Európai Unió területéről. Az általunk felhasznált latex matracmagok természetes és szintetikus alapanyagok keverékéből DUNLOP technológiával előállított termékek. A természetes és szintetikus alapanyagok aránya 70% - 30%.
Termékeink előállításához NEM használunk fel latextörmelékből újratömbösített lapokat.
Jelenlegi kínálatunkban nem tartunk ún. "100% -ban természetes" latex matracmagokra épített matracot, főleg azért, mert a természetes latex matracok is tartalmaznak jelentős mennyiségű adalékanyagot, mert csak úgy lehet biztosítani a matracipar számára szükséges stabil, megbízható, állandó minőségű alapanyagot.
Mi is érezzük az igényt a vásárlóink részéről valamiféle "BIO" matrac iránt, de etikai alapon - mivel mi tudjuk mi hogyan készül - sem a kevert latexeket, sem a "100% natural latex" matracmagokat nem soroljuk a "bio" termékek közé -
Felhasznált alapanyagok: Poliurethan habok
a
-
Felhasznált alapanyagok: KÓKUSZ
Cégünk évente 100 tonna matracgyártáshoz szükséges préselt kókuszlapot vásárol Sri Lankáról, Malajziából, és Szlovéniából. A kókuszlapok gyártása során a gyártók latex alapú ragasztót használnak.
A matracban elhelyezett kókuszrétegek feladata, hogy a matracot feszesítse, keményítse.
A kókusz jelentősége a matracgyártási folyamatainkban folyamatosan csökken, mióta a PUR habfeldolgozó üzemünkben beindult a rebond (heterogén) habgyártás, mely tökéletesen kiváltja a kókusz helyét. -
Felhasznált alapanyagok: Rebound (heterogén) hab
Poliuretán habkonverziós üzemünk szolgálja ki formavágott poliruethán habtermékekkel a kárpitos üzemünket és a matracgyárat. A gyártás során keletkező ún. "leeső" habnyesedékeket nagyteljesítményű szivacsdarálóban azonos méretűre aprítunk, ragasztó hozzáadásával egy speciális tömbösítő prés segítségével 2m x 2m x 1m -es tömbökké alakítjuk. Az így kapott tömböket később szeleteljük, és a matracgyártás során használjuk fel.
A normál PU komforthabok, és a PU hideghabok maximális térfogatsűrűsége kb 50-55 kg/m3, a rebond habok viszont akár 80-100-120kg /m3 - esek is lehetnek: a kemény tónusú matracok rétegrendjébe támasztórétegnek kiválóan alkalmazhatók.
Magyarországon a vásárlók a keményebb, feszesebb matracokat kedvelik. A multicégek és a broadlinerek által a Nyugat-európai piacok igényeire tervezett és gyártatott, de a magyar piacra is beáramoltatott matracok viszont túl puhának bizonyulnak: ezért olyan sikeresek a piacon az általunk gyártott, rebond habréteggel feszesített keményebb tónusú matracok. -
Felhasznált alapanyagok: rugóacél
Cégünk rugógyártó üzeme évente 100-120 tonna foszfátozott rugóacélt dolgoz fel, melyet Csehországból, Bulgáriából, Törökországból, vagy Kínából szerzünk be az éppen aktuálisan zajló valamilyen válság hatása elől lavírozva (COVID válságok, határzár válság, USD/HUF ill EUR/HUF árfolyam volatilitás válság, konténerár robbanás válság, energiaválság, stb.) A beszerzett rugóacél minőségét szigorú szabványok szabályozzák, nincs minőségi ingadozás, a rugóacélból gyártott táskarugós matracmagok megbízható alapanyagok.
A folyamatosan monitorzott visszárukezelő RMA rendszerünk adatai szerint a legalacsonyabb meghibásodási aránnyal, és a leghosszabb élettartammal a táskarugós alapra épített matracok rendelkeznek.
-
Javításról általában
A fenti "JAVÍTÓSZOLGÁLAT" menüpont alatt találja az információkat.
-
Miért nincs a javítószolgálatnak telefonszáma amin közvetlenül el lehet érni?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján jobbnak láttuk a kizárólag írásos, archivált kommunikáció
bevezetését a jótállási igényérvényesítés folyamán. Ezzel elkerülhetőek azok a problémák,
félreértések, félrehallások, ismételgetések amelyek jelentősen megnehezítették a munkánkat. (pl.
„legyenek már egy kicsit RUGALMASAK, a kollégája AZT IGÉRTE hogy szombat éjfélre hozzák a matracot
mert én úgy dolgozom akkor érek rá / már három hónapja bejelentettem a hibát, ja nem inkább 4
napja / reggel 5 óra óta hívogatom magukat és nem veszik fel…stb. stb. ) A kialakított új írásos
rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal jelenik meg. Megpróbálunk
minden felmerülő kérdésre szabatos, részletes választ adni, munkanapokon 24 órán belül. -
Miért nincs a javítószolgálatnak e-mail címe amin közvetlenül el lehet érni?
A kialakított új írásos rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal
jelenik meg. Nincs ugyanazon ügyben párhuzamos levelezés férj és feleség külön email címéről, nincs
spamszűrőkben elvesző levél, stb -
Mostanában fáj a hátam, úgyhogy hibás a matrac.
A vállalt jótállás a matrac gyártáskori fizikai paramétereinek meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az
adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a gyártáskori állapotnak és az iparági
szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát céleszközzel végezzük. Amennyiben a
mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak, a matracnak jótállási igényt
megalapozó hibája nincs.
A hátfájást egészségügyi probléma okozza, amit az egészségügyi
ellátórendszeren keresztül lehet orvosolni. -
Mostanában kényelmetlen a matrac úgyhogy hibás.
A vállalt jótállás a matrac műszaki dokumentációjában definiált, gyártáskori fizikai paramétereinek
meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a
gyártáskori állapotnak és az iparági szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát
céleszközzel végezzük. Amennyiben a mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak,
a matracnak jótállási igényt megalapozó hibája nincs.
A komfortérzet változását okozhatja a matrac
nyilvánvaló meghibásodásának esetén túl például az évek alatt lassan kialakuló testtömeg változás,
izületi elváltozások, alvási szokások változása, vagy esetleg a matrac alátámasztásáért felelős
tartószerkezet elhasználódása is. (pl. a hossztoldott gyalult fenyőből készült ágyborda göcs / csomó
menti törése, a gőzölt bükkből készült ágyrács gumitartóinak szakadása miatti hiányzó / leeső lécek,
stb.) -
Gerincsérvem lett, úgyhogy a matrac hibás, mert nem gyógymatrac
Gyártóként minden lehetséges fórumon elhatárolódunk egyes marketingvezérelt kereskedők és marketingeseik által
folytatott gyakorlattól, amikor egyes termékeiket gyógymatracnak feltüntetve gyógyhatásúnak
állítanak be.
Vannak akik konkrét explicit utalásokat tesznek a termék adatlapokon a gyógyhatásra (
„pl. javítja a porckorong vérellátását ” (sic) ) és vannak akik ügyvéddel előzetesen egyeztetve
finomabban sugalmazzák azt (vöröskereszt a logóban, mosolygós fehérköpenyes orvosos stockfotó
sztetoszkóppal a nyakban, gerincoszlop makett az asztalon, DR. akármivalami terméknév, medic, pedic, ortopedic, medical, clinical, physioterapical stb. terméknevek, homeopatiával átitatott huzatok, aloe vera treatment, gerinczóna,
gerincmatrac, fókuszcsoport elemzés, marketing hívószavak dinamikájának vizsgálata.
Sajnos ezeket a termékeket és tulajdonságokat független, akkreditált laboratóriumi vizsgálatok nem igazolják, és
gyógyhatásuk a kórházi cukrosteáéval egyenértékű.
Fentiek alapján, etikai okokból cégünk munkatársainak tilos matracvásárlási tanácsadás során egészségügyi,
szakorvosi kérdésekben állást foglalni, tapasztalt egészségügyi megmondóemberként fellépni, a vevő
által hozott anamnéziseket hümmögve vizsgálgatni.
Úgyszintén tartózkodunk attól, hogy matracainknak gyógyító hatást tulajdonítsunk, illetve ezt bármilyen módon sugalmazzuk,
kommunikáljuk. Egyetlen célunk tisztességes matracot gyártani és forgalmazni tisztességes áron.
Cégünk arra kéri azon vásárlóit akik gerincbántalmakkal küzdenek, hogy vegyék igénybe szakorvos segítségét. -
Miért van / nincs 14 napon belüli elállási jog a matracokra?
A jogszabálynak megfelelő módon járunk el.
-
Hogyan rendelhetek?
1. Rendelés személyesen, bemutatótermeinkben.
2. Rendelés weboldalon keresztülRészletes leírást a 'Megrendelés menete' fül alatt találhat.