Tudástár, gyakran Ismételt Kérdések

  • bútorkiszállítás

    A rendelés készre jelentésével a gyártásra adott megbízást teljesítettnek tekintjük. 
    Az elkészült és készre jelentett termékek házhozszállítása 2 féle képpen oldható meg:

    1., A vásárló megbíz egy teherfuvarozót, hogy az elkészült és kifizetett termékeit szállítsa el a megadott bemutatóteremből a vásárló által megadott címre. 

    2., A vásárló dönthet úgy is, hogy a Revotica saját teherautós házhozszállítását veszi igénybe, a kiszállításra vonatkozó feltételeink alapján. 

    a., A bútortermékek kiszállítása gyűjtőfuvarban történik, irányítószám tartományonként előre meghatározott napokon. 

    b., A számítógépes rendszer az adott napra eső fuvarfeladatokat, címeket a lehető legoptimálisabb útvonalra helyezi, és sorba rendezi. A kialakított sorrendtől eltérni nem áll módunkban. 

    c., Az adott kiszállítási napon a várható érkezést 4 órás intervallumban tudjuk vállalni. A kiszállítást végző sofőr az utolsó megelőző címről, de legkésőbb a várható érkezés előtt egy órával telefonál. (nem kell otthon várnia az érkezést) 

    d., A kiszállítást munkatársaink munkanapokon, munkaidőben végzik. 

    A bútorszállítás nem hasonlítható össze a dobozos futárszolgálatok általi szállítással, inkább a költöztetők munkájához hasonlít. A teherautón a sofőr mellett rakodó is megy, a bútort a vásárlónak nem kell megfogni, a szállítók a termékeket annak rendeltetési helyéig viszik. 
    A szállítók sok esetben nem csak kiszállítják az adott bútorokat, hanem  a rendeltetési helyen össze is szerelik azokat, így a szállítások időtartama nehezen kalkulálható.

    Ebben a kiszállítási rendszerben egyedi elképzeléseket nem tudunk teljesíteni, akiknek ilyen igényük van, azok bízzanak meg egy tehertaxi szolgáltatót a kiszállítással.

    tehát:  

    - nem tudunk szombaton, vasárnap, és ünnepnapokon szállítani
    - nem tudunk munkaidőn kívül, reggel 8 előtt, és 17h után szállítani
    - nem tudunk pontos időpontra érkezést vállalni, mert kalkulálhatatlan az egyes (megelőző) címeken eltöltött idő. 
    - nem tudunk a kialakított szállítási sorrendtől eltérni
       

     

  • GLS házhozszállítás

    A megrendelt terméke(ke)t GLS futárszolgálat általi kiszállítással is kérheti. A futárszolgálat kizárólag olyan termékeket tud szállítani, melynek leghosszabb oldala nem haladja meg a 150 cm-t, és amely nem tartalmaz kókuszt.

    Pl. ennél szélesebb vagy kókuszt tartalmazó matracok szállítása kizárt. 

  • Bemutatótermi átvétel

    A megrendelt / elkészült termék(ek)et bármely bemutatótermünkben ingyenesen átveheti. Természetesen előzetes megbeszélést igényel, hogy melyik bemutatóteremben szeretné az átvételt. 

    Bemutatótermi átvétel esetén, kérjük, rakodó segítségről gondoskodjanak, kollegáink nem minden esetben tudnak segíteni a termékek rakodásában. 

  • Javításról általában

    A fenti "JAVÍTÓSZOLGÁLAT" menüpont alatt találja az információkat. 

  • Miért nincs a javítószolgálatnak telefonszáma amin közvetlenül el lehet érni?

    Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján jobbnak láttuk a kizárólag írásos, archivált kommunikáció
    bevezetését a jótállási igényérvényesítés folyamán. Ezzel elkerülhetőek azok a problémák,
    félreértések, félrehallások, ismételgetések amelyek jelentősen megnehezítették a munkánkat. (pl.
    „legyenek már egy kicsit RUGALMASAK, a kollégája AZT IGÉRTE hogy szombat éjfélre hozzák a matracot
    mert én úgy dolgozom akkor érek rá / már három hónapja bejelentettem a hibát, ja nem inkább 4
    napja / reggel 5 óra óta hívogatom magukat és nem veszik fel…stb. stb. ) A kialakított új írásos
    rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal jelenik meg. Megpróbálunk
    minden felmerülő kérdésre szabatos, részletes választ adni, munkanapokon 24 órán belül.

  • Miért nincs a javítószolgálatnak e-mail címe amin közvetlenül el lehet érni?

    A kialakított új írásos rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal
    jelenik meg. Nincs ugyanazon ügyben párhuzamos levelezés férj és feleség külön email címéről, nincs
    spamszűrőkben elvesző levél, stb

  • Mostanában fáj a hátam, úgyhogy hibás a matrac.

    A vállalt jótállás a matrac gyártáskori fizikai paramétereinek meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az
    adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a gyártáskori állapotnak és az iparági
    szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát céleszközzel végezzük. Amennyiben a
    mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak, a matracnak jótállási igényt
    megalapozó hibája nincs.
    A hátfájást egészségügyi probléma okozza, amit az egészségügyi
    ellátórendszeren keresztül lehet orvosolni.

  • Mostanában kényelmetlen a matrac úgyhogy hibás.

    A vállalt jótállás a matrac műszaki dokumentációjában definiált, gyártáskori fizikai paramétereinek
    meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a
    gyártáskori állapotnak és az iparági szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát
    céleszközzel végezzük. Amennyiben a mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak,
    a matracnak jótállási igényt megalapozó hibája nincs.

    A komfortérzet változását okozhatja a matrac
    nyilvánvaló meghibásodásának esetén túl például az évek alatt lassan kialakuló testtömeg változás,
    izületi elváltozások, alvási szokások változása, vagy esetleg a matrac alátámasztásáért felelős
    tartószerkezet elhasználódása is. (pl. a hossztoldott gyalult fenyőből készült ágyborda göcs / csomó
    menti törése, a gőzölt bükkből készült ágyrács gumitartóinak szakadása miatti hiányzó / leeső lécek,
    stb.)

  • Gerincsérvem lett, úgyhogy a matrac hibás, mert nem gyógymatrac

    Gyártóként minden lehetséges fórumon elhatárolódunk egyes marketingvezérelt kereskedők és marketingeseik által
    folytatott gyakorlattól, amikor egyes termékeiket gyógymatracnak feltüntetve gyógyhatásúnak
    állítanak be.
    Vannak akik konkrét explicit utalásokat tesznek a termék adatlapokon a gyógyhatásra (
    „pl. javítja a porckorong vérellátását ” (sic) ) és vannak akik ügyvéddel előzetesen egyeztetve
    finomabban sugalmazzák azt (vöröskereszt a logóban, mosolygós fehérköpenyes orvosos stockfotó
    sztetoszkóppal a nyakban, gerincoszlop makett az asztalon, DR. akármivalami terméknév, medic, pedic, ortopedic, medical, clinical, physioterapical stb. terméknevek, homeopatiával átitatott huzatok, aloe vera treatment, gerinczóna,
    gerincmatrac, fókuszcsoport elemzés, marketing hívószavak dinamikájának vizsgálata.
    Sajnos ezeket a termékeket és tulajdonságokat független, akkreditált laboratóriumi vizsgálatok nem igazolják, és
    gyógyhatásuk a kórházi cukrosteáéval egyenértékű.
    Fentiek alapján, etikai okokból cégünk munkatársainak tilos matracvásárlási tanácsadás során egészségügyi,
    szakorvosi kérdésekben állást foglalni, tapasztalt egészségügyi megmondóemberként fellépni, a vevő
    által hozott anamnéziseket hümmögve vizsgálgatni.

    Úgyszintén tartózkodunk attól, hogy matracainknak gyógyító hatást tulajdonítsunk, illetve ezt bármilyen módon sugalmazzuk,
    kommunikáljuk. Egyetlen célunk tisztességes matracot gyártani és forgalmazni tisztességes áron.

    Cégünk arra kéri azon vásárlóit akik gerincbántalmakkal küzdenek, hogy vegyék igénybe szakorvos segítségét.

  • Miért van / nincs 14 napon belüli elállási jog a matracokra?


    A jogszabálynak megfelelő módon járunk el. 

  • Hogyan rendelhetek?

    1. Rendelés személyesen, bemutatótermeinkben. 
    2. Rendelés weboldalon keresztül

    Részletes leírást a 'Megrendelés menete' fül alatt találhat. 

  • bútorkiszállítás

    A rendelés készre jelentésével a gyártásra adott megbízást teljesítettnek tekintjük. 
    Az elkészült és készre jelentett termékek házhozszállítása 2 féle képpen oldható meg:

    1., A vásárló megbíz egy teherfuvarozót, hogy az elkészült és kifizetett termékeit szállítsa el a megadott bemutatóteremből a vásárló által megadott címre. 

    2., A vásárló dönthet úgy is, hogy a Revotica saját teherautós házhozszállítását veszi igénybe, a kiszállításra vonatkozó feltételeink alapján. 

    a., A bútortermékek kiszállítása gyűjtőfuvarban történik, irányítószám tartományonként előre meghatározott napokon. 

    b., A számítógépes rendszer az adott napra eső fuvarfeladatokat, címeket a lehető legoptimálisabb útvonalra helyezi, és sorba rendezi. A kialakított sorrendtől eltérni nem áll módunkban. 

    c., Az adott kiszállítási napon a várható érkezést 4 órás intervallumban tudjuk vállalni. A kiszállítást végző sofőr az utolsó megelőző címről, de legkésőbb a várható érkezés előtt egy órával telefonál. (nem kell otthon várnia az érkezést) 

    d., A kiszállítást munkatársaink munkanapokon, munkaidőben végzik. 

    A bútorszállítás nem hasonlítható össze a dobozos futárszolgálatok általi szállítással, inkább a költöztetők munkájához hasonlít. A teherautón a sofőr mellett rakodó is megy, a bútort a vásárlónak nem kell megfogni, a szállítók a termékeket annak rendeltetési helyéig viszik. 
    A szállítók sok esetben nem csak kiszállítják az adott bútorokat, hanem  a rendeltetési helyen össze is szerelik azokat, így a szállítások időtartama nehezen kalkulálható.

    Ebben a kiszállítási rendszerben egyedi elképzeléseket nem tudunk teljesíteni, akiknek ilyen igényük van, azok bízzanak meg egy tehertaxi szolgáltatót a kiszállítással.

    tehát:  

    - nem tudunk szombaton, vasárnap, és ünnepnapokon szállítani
    - nem tudunk munkaidőn kívül, reggel 8 előtt, és 17h után szállítani
    - nem tudunk pontos időpontra érkezést vállalni, mert kalkulálhatatlan az egyes (megelőző) címeken eltöltött idő. 
    - nem tudunk a kialakított szállítási sorrendtől eltérni
       

     

  • GLS házhozszállítás

    A megrendelt terméke(ke)t GLS futárszolgálat általi kiszállítással is kérheti. A futárszolgálat kizárólag olyan termékeket tud szállítani, melynek leghosszabb oldala nem haladja meg a 150 cm-t, és amely nem tartalmaz kókuszt.

    Pl. ennél szélesebb vagy kókuszt tartalmazó matracok szállítása kizárt. 

  • Bemutatótermi átvétel

    A megrendelt / elkészült termék(ek)et bármely bemutatótermünkben ingyenesen átveheti. Természetesen előzetes megbeszélést igényel, hogy melyik bemutatóteremben szeretné az átvételt. 

    Bemutatótermi átvétel esetén, kérjük, rakodó segítségről gondoskodjanak, kollegáink nem minden esetben tudnak segíteni a termékek rakodásában. 

  • Javításról általában

    A fenti "JAVÍTÓSZOLGÁLAT" menüpont alatt találja az információkat. 

  • Miért nincs a javítószolgálatnak telefonszáma amin közvetlenül el lehet érni?

    Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján jobbnak láttuk a kizárólag írásos, archivált kommunikáció
    bevezetését a jótállási igényérvényesítés folyamán. Ezzel elkerülhetőek azok a problémák,
    félreértések, félrehallások, ismételgetések amelyek jelentősen megnehezítették a munkánkat. (pl.
    „legyenek már egy kicsit RUGALMASAK, a kollégája AZT IGÉRTE hogy szombat éjfélre hozzák a matracot
    mert én úgy dolgozom akkor érek rá / már három hónapja bejelentettem a hibát, ja nem inkább 4
    napja / reggel 5 óra óta hívogatom magukat és nem veszik fel…stb. stb. ) A kialakított új írásos
    rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal jelenik meg. Megpróbálunk
    minden felmerülő kérdésre szabatos, részletes választ adni, munkanapokon 24 órán belül.

  • Miért nincs a javítószolgálatnak e-mail címe amin közvetlenül el lehet érni?

    A kialakított új írásos rendszerben minden üzenet chatfolyamként, küldési időponttal, válasszal
    jelenik meg. Nincs ugyanazon ügyben párhuzamos levelezés férj és feleség külön email címéről, nincs
    spamszűrőkben elvesző levél, stb

  • Mostanában fáj a hátam, úgyhogy hibás a matrac.

    A vállalt jótállás a matrac gyártáskori fizikai paramétereinek meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az
    adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a gyártáskori állapotnak és az iparági
    szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát céleszközzel végezzük. Amennyiben a
    mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak, a matracnak jótállási igényt
    megalapozó hibája nincs.
    A hátfájást egészségügyi probléma okozza, amit az egészségügyi
    ellátórendszeren keresztül lehet orvosolni.

  • Mostanában kényelmetlen a matrac úgyhogy hibás.

    A vállalt jótállás a matrac műszaki dokumentációjában definiált, gyártáskori fizikai paramétereinek
    meglétére vonatkozik, azaz arra, hogy az adott matrac objektív tulajdonságai megfelelnek –e a
    gyártáskori állapotnak és az iparági szabványoknak. Az objektív tulajdonságok szakszerű vizsgálatát
    céleszközzel végezzük. Amennyiben a mért fizikai tulajdonságok szignifikáns eltérést nem mutatnak,
    a matracnak jótállási igényt megalapozó hibája nincs.

    A komfortérzet változását okozhatja a matrac
    nyilvánvaló meghibásodásának esetén túl például az évek alatt lassan kialakuló testtömeg változás,
    izületi elváltozások, alvási szokások változása, vagy esetleg a matrac alátámasztásáért felelős
    tartószerkezet elhasználódása is. (pl. a hossztoldott gyalult fenyőből készült ágyborda göcs / csomó
    menti törése, a gőzölt bükkből készült ágyrács gumitartóinak szakadása miatti hiányzó / leeső lécek,
    stb.)

  • Gerincsérvem lett, úgyhogy a matrac hibás, mert nem gyógymatrac

    Gyártóként minden lehetséges fórumon elhatárolódunk egyes marketingvezérelt kereskedők és marketingeseik által
    folytatott gyakorlattól, amikor egyes termékeiket gyógymatracnak feltüntetve gyógyhatásúnak
    állítanak be.
    Vannak akik konkrét explicit utalásokat tesznek a termék adatlapokon a gyógyhatásra (
    „pl. javítja a porckorong vérellátását ” (sic) ) és vannak akik ügyvéddel előzetesen egyeztetve
    finomabban sugalmazzák azt (vöröskereszt a logóban, mosolygós fehérköpenyes orvosos stockfotó
    sztetoszkóppal a nyakban, gerincoszlop makett az asztalon, DR. akármivalami terméknév, medic, pedic, ortopedic, medical, clinical, physioterapical stb. terméknevek, homeopatiával átitatott huzatok, aloe vera treatment, gerinczóna,
    gerincmatrac, fókuszcsoport elemzés, marketing hívószavak dinamikájának vizsgálata.
    Sajnos ezeket a termékeket és tulajdonságokat független, akkreditált laboratóriumi vizsgálatok nem igazolják, és
    gyógyhatásuk a kórházi cukrosteáéval egyenértékű.
    Fentiek alapján, etikai okokból cégünk munkatársainak tilos matracvásárlási tanácsadás során egészségügyi,
    szakorvosi kérdésekben állást foglalni, tapasztalt egészségügyi megmondóemberként fellépni, a vevő
    által hozott anamnéziseket hümmögve vizsgálgatni.

    Úgyszintén tartózkodunk attól, hogy matracainknak gyógyító hatást tulajdonítsunk, illetve ezt bármilyen módon sugalmazzuk,
    kommunikáljuk. Egyetlen célunk tisztességes matracot gyártani és forgalmazni tisztességes áron.

    Cégünk arra kéri azon vásárlóit akik gerincbántalmakkal küzdenek, hogy vegyék igénybe szakorvos segítségét.

  • Miért van / nincs 14 napon belüli elállási jog a matracokra?


    A jogszabálynak megfelelő módon járunk el. 

  • Hogyan rendelhetek?

    1. Rendelés személyesen, bemutatótermeinkben. 
    2. Rendelés weboldalon keresztül

    Részletes leírást a 'Megrendelés menete' fül alatt találhat.