Kosár   üres
Kárpitosbútor- és Matracgyár

Kérjük figyelmesen olvassa el az alábbi tájékoztatót.

Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk 2014. december 01. -től jótállási igény érévényesítésre, illetve fizetős munkára vonatkozó megbízásokat kizárólag az erre a célra kialakított online felületén fogad el. (Az online felületen keresztül intézett javítások adatai közvetlenül cégünk ERP rendszerébe kerülnek, és a minőségbiztosítási rendszerünk (6σ-SixSigma) üzemeltetéséhez szükséges, fontos automatikus adatnyerési pontokat tartalmaznak. Ezek segítségével kifinomult statisztikai módszerekkel tudjuk mérni és befolyásolni a kapcsolódó szolgáltatásaink, az értékesített termékeink, beszállítóink, és a felhasznált alapanyagok minőségét, és azok esetleges változásait.)  A telefonos, e-mailben küldött, elfaxolt, esetleg kinyomtatott / írott postai leveles megbízásokat jogszabályi kötelezettségeink miatt fogadjuk ugyan, de ezek ügyintézése törvényszerűen jóval lassabb. Cégünk több tízezer eladott, és még garanciális terméke mellé csak így tudunk megfelelő (szabályozott, és folyamatosan kontrollált) minőségű támogató szolgáltatást nyújtani.

A javítószolgálat működése:

1. Kérjük, hogy a hibásnak vélt termékről készítsen több darab részletes, a hibát ábrázoló fényképet.
2. Kérjük keresse meg a termék vásárlásakor kapott szállítólevelet, nyugtát, számlát, ha ezek már nincsenek meg akkor a rendelésvisszaigazolást, esetleg vevőkódot, vagy legalább a kiszállítás körülbelüli időpontját.
3. Töltse ki értelemszerűen az online javítószolgálat űrlapját, és töltse fel a készített fotókat. Amennyiben a termék szállítását is kéri, kérjük ügyeljen arra hogy a termék JELENLEGI elszállítási címét adja meg, hiszen adott esetben adatbázisainkban csak a kiszállítás időpontjában aktuális cím szerepel. Fogalmazza meg világosan és részletesen a felmerült hibát, az észlelés módját, a hiba keletkezésének esetleges előzményeit. Az egyszavas hibaleírások nehezítik a probléma körülhatárolását, és a javítás időtartamát is számottevően növelhetik.  
4. az "Elküldés" gomba kattintva küldje el részünkre a pontosan kitöltött űlapot.
5. Ekkor az űrlap adatai bekerülnek az ügyviteli rendszerünkbe, és az ügy RMA számot kap. Az RMA számot és a javítás állapotának online követéséhez szükséges adatokat automatikus e-mailben kiküldjük Önnek.
6. Kollégáink összeállítják a hiba javításához szükséges árajánlatot. Amennyiben a hiba a jótállási időn belül keletkezett, és a jótállási feltételeknek egyébként megfelel, az árajánlat 0 Ft -ról fog szólni. A részletes írásbeli árajánlatot a rendszer e-mailben kiküldi Önnek.
7. Az árajánlatot tartalmazó e-mailben kérjük kattintson az "árajánlatot elfogadom" gombra (HTML) / linkre (text). Ezzel indul a javítási folyamat szervezése.
8. Kollégáink az árajánlat elfogadása után -amennyiben a javítást szállítással kérte- megszervezik az adott temék beszállítását, berendelik a szükséges alkatrészeket, ütemezik és a megfelelő szakemberekhez allokálják a termék javításának munkafolyamatait. A termék javítási folyamata és aktuális státusza a kapott RMA számmal nyomon követhető weboldalunkon. 
9. Az elkészült termék készre jelentését követően kiszállítás szervező kolégáink jelentkezik Önnél a megadott telefonszámon a kiszállítással vagy bemutatótermi átvétellel kapcsolatban.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a termékek javítása a szezonális hatásoktól függően 1-5 munkanapot vehet igénybe. A ki- és beszállítás időtartama szállítási régiónként eltérő lehet. Budapesten és a közvetlen agglomerációkban a ki-és beszállítás jellemzően pár napon belül realizálódik. 

Ezen linken azonnal megkezdheti az űrlap kitöltését: ITT        

Hírek

Számos általunk gyártott matractípus legjobban keresett méretváltozataiból tartunk készleten. A pontos készletadatokért kattintson IDE.

Megjelentek új ágyneműtartós franciaágyaink.  Újdonság az ágyneműtartós BOXSPRING ágy is.

Minden Revotica ágy komfort ágyráccsal van szerelve, amelynek állítható a fejvége, a lábrész megemelésével pedig a tágas ágyneműtartóhoz férünk hozzá.

Megérkeztek LÓSZŐR matracaink, illetve kaphatóak már az egyedülálló komfortszintet nyújtó dupla soros táskarugós matracok is.

Az eddig csak elérhetetlen áron kínált luxusmatracokban fellelhető alapanyagok mostantól megtalálhatóak a Revotica matracokban is.

Vásárlóink élvezhetik a közvetlen GYÁRTÓI ÁRAKAT is.  

Például 140*200-as 26 cm magas táskarugós matrac lószőr réteggel 

Megérkeztek az új generációs - 307 rugó / m2-es táskarugótesttel szerelt, extra kókuszmatracok latex, illetve memóriahab komfortréteggel.

Megérkeztek a legújabb kókusz-hideghab matracaink, a 20 cm vastag - memóriahabos techológiával készült FLORIDA20, és a természetes latexet tartalmazó új generációs BORNEO20. Közel 45 fajta méret, közvetlenül a GYÁRTÓTÓL.

Megérkeztek a legújabb kókusz-hideghab matracaink, a 22 cm vastag Konvolut techológiával készült SIRACUSA22, és a masszív, kemény felületet adó új generációs COCCOLUX20. Közel 40 fajta méret, közvetlenül a GYÁRTÓTÓL.

Megérkezett legújabb fejlesztésünk, a NEPTUN ágyneműtartós, állítható ágyrácsos franciaágy család.

Rendelhető 140x200, 160x200, 180x200, és 200x200 méretben.

Engedjék meg hogy bemutassuk a nagy sikerű táskarugós termékcsaládunk "legkeményebb" tagját, a 23 centiméter vastag MILANO23 típust.

Megújult a weboldal

Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük; weboldalunk nem csak tartalmában és megjelenésében, de alapjaiban is megújult. Célunk egy olyan oldal létrehozása volt, ami felhasználóbarát, átlátható, informatív, megrendelések leadása is egyszerű és gyors, mivel regisztráció nem szükséges hozzá.

Reméljük, új weboldalunk elnyeri tetszésüket, minden építő jellegű kritikát szívesen fogadunk, az „Ügyfélszolgálat” fül alatt található e-mailcímen.